FACEBOOK PRO MAKLÉŘE A REALITNÍ KANCELÁŘE
Novinky, praktické tipy a doporučení + konkrétní odpovědi
Také ze všech stran slýcháte, že v dnešní době musí být makléři a jejich realitní kanceláře na sociálních sítích, že musí využívat placenou reklamu a být vidět, že jim to pomůže k prodejům, ale i k náborům? Nikdo Vám ale neřekne, jaké různé možnosti máte, jak to správně nastavit a optimalizovat, aby vše fungovalo. A právě prověřená doporučení a praktické tipy "Jak na to" společně probereme na tomto speciálním semináři.
David Stašek, lektor
Místo konání: | Podle dohody v místě objednatele |
Datum konání: |
TENTO MODUL SE REALIZUJE POUZE JAKO INDIVIDUÁLNÍ KURZ
|
Program semináře
1) Nové trendy na sociálních sítích a obecně v reklamě
2) Jaké možnosti dnes nabízí sociální sítě - ve vztahu k realitní činnosti
3) Jak správně nastavit reklamní kampaň - krok za krokem
4) Jak reklamní kampaně měřit, vyhodnotit a následně optimalizovat
5) Jak využít sociální sítě k náboru zakázek a budování referenčního byznysu
6) Jak využít sociální sítě při prodeji zakázek
Přednášející:
David Stašek - certifikovaný Facebook marketér. Své bohaté zkušenosti získal zejm. během spolupráce s digitální agenturou PROFICO, kde měl na starosti významné klienty, jako např. Student Agency, Ytong, Velux, Unihobby a další; v rámci svých aktivit poskytuje marketingovou podporu rovněž např. pro realitní kanceláře, start-upy a e-shopy. Své zkušenosti v oblasti facebookové reklamy, a marketingu obecně, uplatňuje i při vlastní realitní činnosti - je totiž aktivním realitním makléřem.