BUDOVÁNÍ A VEDENÍ REALITNÍ KANCELÁŘE A REALITNÍHO TÝMU - čtyřdenní intenzivní kurz pro majitele a manažery realitních kanceláří
Znáte to sami - někdy i ty nejmenší změny v práci makléřů mají ten nejzásadnější vliv na jejich obchodní výsledky. A stejně je to i z pohledu vedení - i malé změny v procesech nebo v kompetencích mohou mít velký vliv na celkovou profitabilitu Vaší realitní kanceláře.
Ve čtyřech dnech podrobně probereme vše podstatné týkající se budování a vedení realitní kanceláře nebo týmu makléřů; zjednodušeně řečeno: první dva dny CO a druhé dva dny JAK. A připravte se na nabitý program, témat bude opravdu hodně.
V případě zájmu se můžete zúčastnit samostatně pouze prvního dvoudne nebo druhého dvoudne.
Místo konání: | Hadovka Office Park, Evropská 33A, Praha 6 |
Datum konání: |
9-10. dubna 2025 (prezence první den: 8.30-9.00; program: 9.00-16.30)
23-24. dubna 2025 (program: 9.00-16.30)
|
Místo konání: | Hotel Avanti, Střední 61, Brno |
Datum konání: |
květen 2025 - bude upřesněno (prezence první den: 8.30-9.00; program: 9.00-16.30)
květen 2025 - bude upřesněno (program: 9.00-16.30)
|
1. den: Čtyři základní okruhy pro vedení RK
- Pracovní procesy a kompetence makléřů (pravidla kanceláře, podmínky spolupráce s makléři a klienty)
- Nábor makléřů, personalistika (aktivity manažera RK ve vztahu k náboru makléřů, pracovní pohovor)
- Zaškolení, mentoring, vedení týmu (tzv. manažerský a makléřský styl zaškolení a řízení, motivace)
- Porady - denní, týdenní, individuální (význam a obsah, aby porady bavily a měly smysl)
2. den: Jak chceme, aby makléři pracovali?
- Nábor zakázek - samostatnost, aktivity a budování referenčního byznysu
- Koncept náborového jednání, argumentace pro exkluzivní nábor za odpovídající provizi
- Pět základních konceptů prodeje
- Práce s prodávajícími po náboru, práce s kupujícími a s poptávkou
- Prodejní techniky, které by makléři měli znát a používat
3. den: Jakou chceme mít kancelář?
-
Jaké změny můžeme udělat v oblasti procesů a budování a vedení realitního týmu?
-
Základní kameny řízení realitní kanceláře, styly a instrumenty vedení
-
Dress code úspěšné realitní kanceláře a realitního makléře
-
Jaké jsou naše silné a slabé stránky osobnosti pro pozici manažera a jak s nimi pracovat?
-
Nábor makléřů a průběh přijímacího pohovoru pro odhalení obchodní předpokladů uchazeče
-
Motivace makléřů, jejich roční a denní plán, práce makléře - každodennost
4. den: Manažerské dovednosti
- Manažerské dovednosti využitelné při práci s týmem a s jednotlivcem
- Belbinův test manažerských předpokladů
- Koučování makléřů a praktické tipy k vedení týmu
- Očekávací rozhovor, delegování úkolu, kontrola, pochvala, zpětná vazba, konstruktivní kritika a výtka
- Komunikační dovednosti a prodejní techniky využitelné při práci s makléři
Přednášející:
Petr Pavlíček / právník, CEO společnosti Gaudens s.r.o. Je dlouholetým lektorem a poradcem v oblasti realitního vzdělávání (soft i hard skills), v rámci své právní praxe je odborným konzultantem problematiky týkající se nemovitostí, veřejných dražeb a exekucí; v realitách podniká od roku 1993. Je členem Jednoty českých právníků, byl aktivním členem představenstva České asociace dražebníků a výkonným ředitelem České komory realitních kanceláří.
Organizační informace:
Protože je k dispozici pouze omezený počet míst, je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti proveďte v objednávkovém formuláři nebo na info@gaudens.cz; přijaté přihlášky potvrzujeme na sdělený e-mail.
Účastnický poplatek za čtyřdenní kurz ve výši 14.700 Kč + 21% DPH (celkem 17.787 Kč) zahrnuje studijní materiál (v tištěné i elektronické podobě) a občerstvení; možnost individuálního stravování v místě. Dispozice pro platbu - č.ú.: 19-5607090287/0100, v.s.: IČO objednatele. Daňový doklad o provedené platbě (faktura) bude objednateli zaslán na sdělený e-mail po připsání platby.
Každému účastníkovi bude vystaven certifikát o absolvování kurzu.